Pridruži nam se

Nudimo:

• Konkuretna primanja i sustav bonusa koji prepoznaje trud

• Individualni razvojni plan usklađen s motivacijom

• Edukacije s vrhunskim internim i vanjskim predavačima

• Mogućnost usavršavanja u drugim hotelima s pet zvjezdica

• Božićnice, uskrsnice, darovi za djecu, jubilarne i druge nagrade

• Interna aplikacija s važnim obavijestima, ali i zabavnim sadržajem – od nagradnih igara do staff partyja



Ukoliko ti navedeni zvuči primamljivo, pogledaj naše otvorene pozicije.
Ne pronalaziš željenu poziciju? Pošalji nam otvorenu molbu – javit ćemo ti se kad se prilika otvori.

Najčešća pitanja i odgovori

Nisi iz Dubrovnika i nemaš smještaj?
Za naše zaposlenike osiguravamo smještaj u jednokrevetnim ili dvokrevetnim sobama u smještajnim kapacitetima.

Kako se može doći do hotela?
Naši smještajni kapaciteti nalaze se na lokacijama dobro prometno povezanima s hotelom, a gradski prijevoznik u ljetnim mjesecima povećava učestalost i broj autobusa. Prijevoz od i do hotela potpuno je pokriven, budući da ćeš mjesečno primati dodatak na plaću u obliku naknade za prijevoz.

Zanima te na koji način je organizirana prehrana zaposlenika?
Osim mjesečne financijske naknade za prehranu, u hotelu se nalazi kantina koja se redovito puni svježim voćem i pecivima, uz koje možeš uzeti kavu i vodu. Kantina je besplatna za zaposlenike hotela, a tu možeš konzumirati i hranu koju poneseš.

Što je s uniformom?
Hotel osigurava uniformu (obuću i odjeću), a za njezino održavanje zadužena je hotelska praonica rublja. Uniformu možeš zadužiti i razdužiti svaki dan – sve što trebaš učiniti je preuzeti je na početku smjene i odložiti na kraju. Uz uniformu, dobit ćeš i osobnu karticu za registraciju radnih sati te pločicu s imenom koju trebaš nositi na vidljivom mjestu.

Gdje mogu ostaviti svoje osobne stvari tijekom rada?
Svaki zaposlenik ima svoj osobni ormarić u kojem može držati radnu opremu, uniformu i privatne stvari tijekom smjene, a ormarić se može zaključati. Osim ormarića, u garderobama su i kupaonice s tuševima i osnovnim higijenskim potrepštinama koje možeš koristiti kad god ti zatrebaju.

Kako izgleda prvi radni dan?
Novom zaposleniku preporučujemo da dođe dan prije početka rada, a na sam prvi radni dan pomoći ćemo ti u snalaženju za dolazak do Ville Dubrovnik. Prvog dana upoznat ćeš se s Voditeljem svog odjela i kolegama te ćeš dobiti priručnik za novog člana tima s vrijednim informacijama koje će ti pomoći u prvim danima novog zaposlenja.

Povratak

Rezervirajte