Personalizirana usluga gostu kao jedna od ključnih vrijednosti Ville Dubrovnik započinje s našim personaliziranom pristupom svakom zaposleniku. Tako se našim novim kolegama trudimo pristupiti na individualiziran način koji olakšava prilagodbu i početak rada u našem timu. Kao i naše goste, naše zaposlenike dočekujemo po dolasku u Dubrovnik te omogućavamo prijevoz u smještaj organiziran od strane Ville Dubrovnik. Smještaj čine jednokrevetne ili dvokrevetne sobe s maksimalno 7 ljudi u smještajnoj jedinici. Smještaj je odabran imajući na umu udobnost i ugodnost u kojoj će se zaposlenici odmarati i međusobno družiti te dobru prometnu povezanost s Villom Dubrovnik.
Novom zaposleniku se preporuča da dođe dan prije početka rada, a na sam prvi radni dan pomažemo u snalaženju za dolazak do Ville Dubrovnik. Prvi dan ćete se upoznati s Voditeljem svog odsjeka i kolegama te će dobiti i priručnik za novog člana tima u kojem se nalaze vrijedne informacije koje su tu da pomognu u prvim danima novog zaposlenja i olakšaju snalaženje novim zaposlenicima. Raspored smjena izrađuje se na tjednoj bazi. Zaposlenici su obaviješteni o rasporedu najmanje tjedan dana unaprijed. Moguće je da se raspored naknadno izmjeni, u slučaju da dođe do iznimnih, nepredvidivih situacija, o takvim promjenama zaposlenici su obaviješteni što je prije moguće. Svaki zaposlenik na raspolaganju ima svoj osobni ormarić u kojem može držati radnu opremu i uniformu te privatne stvari tijekom rada u smjeni.
Uz dodijeljenu uniformu, svaki zaposlenik ima i, osobnu karticu za registraciju radnih sati te pločicu s imenom koja se nosi na vidljivom mjestu. Zaposlenikova pomoć u održavanju visokih standarda usluge se ogleda u brizi o pravodobnom održavanju čistoće vlastite uniforme. Za održavanje uniforme zadužena je hotelska praona rublja, a uniforma se može zadužiti i razdužiti svaki dan.