Villa Dubrovnik Covid-19 Sigurnosne mjere
Dragi gosti,
hvala vam što ste za svoj boravak u našem gradu odabrali hotel Villa Dubrovnik.
Zahvaljujemo vam na povjerenju!
Vodit ćemo brigu o vašoj sigurnosti i pobrinuti se da vam boravak u Dubrovniku ostane u lijepom sjećanju.
S obzirom da i dalje postoji mnoštvo nepoznanica u vezi s bolesti COVID-19, zdravlje i dobrobit naših gostiju i zaposlenika glavni su nam prioritet.
Upravo zato želimo da budete upoznati sa svime što smo poduzeli u vezi s pandemijom.
Uveli smo sigurnosne i higijensko-sanitarne mjere kako bismo zaštitili zdravlje svih gostiju, posjetitelja i zaposlenika.
Naše vam je osoblje na raspolaganju za sve što bi vam moglo zatrebati tijekom vašeg boravka.
Više informacija možete pronaći na sljedećim poveznicama:
https://vlada.gov.hr/search-results/14960?pojam=covid+19 https://entercroatia.mup.hr/
Želimo vam ugodan boravak u hotelu Villa Dubrovnik!
S poštovanjem,
Osoblje hotela Villa Dubrovnik
OPĆE INFORMACIJE
Hotel Villa Dubrovnik provodi stroge mjere za zaštitu zdravlja i sigurnosti zbog postojeće pandemije, a one su u skladu sa smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, hrvatskim zakonima i preporukama lokalnih vlasti i mjerodavnih zdravstvenih ustanova.
Ako bilo koji gost ili zaposlenik našeg hotela posumnja na COVID-19, hotel Villa Dubrovnik pobrinut će se da ga pregleda hotelski liječnik i, bude li potrebno, bit će mu pružena medicinska pomoć.
Imamo i referenta za zaštitu zdravlja koji je zadužen za nadzor nad provedbom propisanih standarda u svakom trenutku.
Svo osoblje hotela Villa Dubrovnik prolazi obuku u skladu s akcijskim planom i mjerama za sprečavanje širenja bolesti COVID-19. Obuka se provodi u skladu sa smjernicama Svjetske zdravstvene organizacije, zakonima o zaštiti zdravlja i sigurnosti građana te preporukama lokalnih vlasti i mjerodavnih zdravstvenih ustanova.
Osim toga, pridržavamo se i pravila o fizičkoj udaljenosti od 2 metra u zatvorenom prostoru i 1,5 metar na otvorenom.
Propisane su i posebne mjere za upotrebu dizala. U dizalu smije biti samo jedna osoba, osim ako su u pitanju članovi iste obitelji ili osobe koje su odsjele u istoj sobi.
U svim su zajedničkim prostorima postavljeni natpisi s informacijama o preporučenoj fizičkoj udaljenosti i drugim važnim pravilima kojih se treba pridržavati tijekom boravka u hotelu.
Hotel Villa Dubrovnik osigurao je dovoljan broj zaštitnih maski za lice, zaštitnih rukavica i dezinfekcijskih sredstava za sve zaposlenike i goste.
Gostima će sredstva za dezinfekciju ruku biti na raspolaganju na ulazu u hotel i restorane, a također i u svim zajedničkim prostorima. Gosti ih trebaju upotrebljavati u skladu s propisanim sigurnosnim mjerama.
Gostima preporučujemo da s nama komuniciraju putem telefona, e-pošte ili WhatsAppa.
Sve hotelske brošure, imenik i hotelski jelovnici gostima su dostupni u digitalnom obliku na službenoj internetskoj stranici hotela. Ovi su materijali dostupni i putem QR kodova koje gosti mogu pronaći u sobama, zajedničkim prostorima i restoranu.
Tiskani su materijali dostupni samo na zahtjev i prije upotrebe bit će dezinficirani.
Svim zaposlenicima, posjetiteljima i dobavljačima koji ulaze u hotel svakog se dana mjeri tjelesna temperatura. Gostima se tjelesna temperatura mjeri pri dolasku.
Zaposlenici će u hotelu nositi zaštitne maske i rukavice, a pridržavat će se i pravila o fizičkom razmaku.
Ljubazno vas molimo da se, kad god je to moguće, umjesto gotovinom za plaćanje koristite beskontaktnim karticama.
Kako bi vam boravak u hotelu Villa Dubrovnik bio što ugodniji, molimo sve goste da se zbog vlastite sigurnosti pridržavaju pravila kućnog reda.
RECEPCIJA I ODJEL ZA ODNOSE S GOSTIMA
Postupak prijave i odjave gostiju provodi se uz fizički razmak, u skladu s propisanim mjerama za zaštitu zdravlja i sigurnosti. Hotel Villa Dubrovnik nudi mogućnost brze prijave svim gostima koji su nam voljni prije dolaska dostaviti detaljnije podatke.
Gostima preporučujemo da se za prijevoz od/do zračne luke koriste našom uslugom transfera luksuznim vozilom. Kako bismo im omogućili sigurnu i udobnu vožnju, vozilo će prethodno biti temeljito očišćeno i dezinficirano u skladu s najvišim standardima.
Ključeve od sobe također ćemo dezinficirati prije nego što ih preuzmete, a budete li željeli, nakon dolaska povest ćemo vas u obilazak hotela kako biste se upoznali sa svim sadržajima (nije obavezno).
Preporučujemo vam da jedan dan ranije najavite osoblju hotela u koje vrijeme (otprilike) planirate odlazak te da se koristite mogućnošću brze odjave. Na televizoru možete pronaći opciju za pregled računa, a navedeni iznos potom treba potvrditi osoblju na recepciji. Kad to učinite, izvršit će se naplata i poslati račun e-poštom.
Zatreba li vam pomoć s prtljagom, nakon što je prenesemo ona će biti dezinficirana.
Gosti mogu komunicirati s osobljem na recepciji i odjelom za odnose s gostima 0 – 24 putem telefona, e-pošte ili WhatsAppa. Hotelske brošure dostupne su vam putem QR kodova, a mogu vam biti poslane i e-poštom.
ODJEL DOMAĆINSTVA
Prilikom čišćenja i dezinfekcije soba i zajedničkih prostora primjenjuju se najviši standardi, a sve su procedure u skladu s međunarodnim i lokalnim pravilima i smjernicama. Odjel domaćinstva hotela Villa Dubrovnik koristi se novom mobilnom aplikacijom u svrhu dodatnog nadzora nad izvršavanjem zadataka, što podrazumijeva i nadzor nad provedbom svih propisanih mjera za dezinfekciju na dnevnoj razini prema detaljnom rasporedu.
Proizvodi i oprema za čišćenje i dezinfekciju nabavljaju se isključivo od specijaliziranih dobavljača te su u skladu sa svim propisanim standardima za sprečavanje širenja bolesti COVID-19. Sve površine koje s često dodiruju dezinficiraju se svakih sat vremena ili nakon svake upotrebe.
Prilikom čišćenja i dezinfekcije osoblje odjela domaćinstva koristi se zaštitnom opremom (maskama za lice, rukavicama i zaštitom za obuću).
Sobe se čiste isključivo kad u njima nema nikoga. Osoblje samo tada ulazi u sobu.
U skladu sa smjernicama mjerodavnih zdravstvenih ustanova, tijekom čišćenja sobe se prozračuju, a klima-uređaj pritom će biti isključen.
Usluga pospremanja sobe dostupna je isključivo na zahtjev gosta i to od 18:00 do 22:00 h kako bi bilo što manje kontakta između gostiju i osoblja hotela.
Uslugu možete zatražiti od odjela domaćinstva koristeći se sustavom Smart room (pritiskom na gumb na konzoli koja se nalazi pored ulaznih vrata).
Gosti su prvi koji ulaze u sobu nakon čišćenja i dezinfekcije.
Usluge pranja rublja dostupne su isključivo za rublje koje se pere na temperaturi većoj od 60°C i svakom se gostu rublje pere zasebno. Cjenik za usluge pranja rublja se dostavlja samo na zahtjev.
Gostima će u sobama biti na raspolaganju zaštitna oprema i sredstva za dezinfekciju.
SPA, FITNESS, UNUTRAŠNJI BAZEN I PLAŽA
U svim prostorima Spa centra (recepcija, Spa zone, prostorija za fitness i unutrašnji bazen) postavljeni su natpisi s informacijama o dezinfekciji, fizičkoj udaljenosti i preporučenom broju gostiju koji istodobno mogu boraviti u nekom prostoru. Gosti se moraju koristiti sredstvima za dezinfekciju ruku i nogu te se u svakom trenutku pridržavati preporučene fizičke udaljenosti.
Članovi iste obitelji i osobe koje su odsjele u istoj sobi mogu istodobno boraviti u sauni ili prostoriji za fitness.
Zbog pravila o fizičkoj udaljenosti smanjili smo broj ležaljki.
Osobe koje imaju simptome akutne respiratorne infekcije (npr. curenje nosa, kihanje, kašalj ili povišena temperatura) neće moći ugovoriti tretman.
Svi ležaji u prostorijama za tretmane i sve površine koje se često dodiruju kao i ormarići za odlaganje osobnih stvari bit će temeljito očišćeni i dezinficirani nakon svake upotrebe te će se potom sušiti 30 minuta, koliko će biti razmak između dvaju tretmana.
Ljubazno vas molimo da u saunu ne ulazi više ljudi istodobno. Prema preporukama lokalnih vlasti, parna kupelj neće biti u funkciji.
Prije ulaska u saunu ili bazen obavezno se istuširajte i dezinficirajte noge.
Ljubazno vas molimo da ručnike i ogrtače nakon upotrebe odložite u vrećicu za jednokratnu upotrebu te istu pri izlasku predate na recepciji spa centra.
Kako bismo izbjegli da u prostoriji za fitness i spa zoni istodobno boravi veći broj ljudi, preporučujemo vam da rezervirate termin. To možete učiniti putem interneta ili telefonom.
PROSTORI ZA USLUŽIVANJE HRANE I PIĆA
HIGIJENSKE I SANITARNE MJERE
Uveli smo stroge mjere u skladu sa svim pravilima i preporukama za sprečavanje širenja bolesti COVID-19 i sustavom HACCP koji jamči higijenske i sanitarne procedure u skladu s najvišim standardima. Svi restorani i barovi u hotelu pod nazorom su sanitarne inspekcije.
USLUŽIVANJE HRANE U SOBAMA
Osim što se hrana i svi napitci pripremaju isključivo po narudžbi, osoblje pri usluživanju uvijek nosi zaštitne maske i rukavice. Topla jela dostavljaju se u posebnim spremnicima koji čuvaju toplinu, a druga jela i napitci prekriveni su prema propisanim pravilima. Prilikom dostave nema kontakta između gostiju i osoblja, a sva objašnjenja u vezi s hranom i pićem daju se na propisanoj fizičkoj udaljenosti.
PRIPREMA HRANE I OBUKA OSOBLJA
Kod pripreme hrane pridržavamo se sustava HACCP koji jamči higijenske i sanitarne procedure u skladu s najvišim standardima. Hrana se ne priprema unaprijed, već isključivo po narudžbi. Osoblje prolazi zakonom propisanu obuku koja je uvijek uredno dokumentirana.
Broj mjesta u restoranu smanjili smo za 50 %, a stolovi su postavljeni na udaljenosti od 2 metra u zatvorenom prostoru i 1,5 metar na otvorenom.
Jelovnici u tiskanom obliku mogu se dezinficirati, a osim toga, dostupni su i u digitalnom obliku (pristupa se putem QR koda).
U hotelskim restoranima Pjerin i Giardino rezervacije nisu obavezne, no toplo preporučujemo da ipak rezervirate mjesto.
ZAVRŠNE NAPOMENE
Zbog pandemije bolesti COVID-19 poduzimamo sve potrebne mjere kako bismo spriječili širenje virusa i pobrinuli se za sigurnost gostiju i osoblja.
Pratit ćemo daljnji razvoj situacije i u skladu s njime prilagođavati mjere, strogo se pridržavajući smjernica koje izdaju vlasti.
Svi naši zaposlenici i hotelsko osoblje upoznati su s propisanim mjerama i osposobljeni za pružanje informacija i pomoći gostima bude li to potrebno.
Pažljivo prateći razvoj situacije, bit ćemo spremni i na uvođenje novih mjera kako bismo zaštitili zdravlje i dobrobiti svojih gostiju i zaposlenika.
U međuvremenu dobro došli u naš prelijepi hotel Villa Dubrovnik! Drago nam je da ste ovoga ljeta s nama i toplo se nadamo se da ćemo uskoro svi moći biti opušteniji.
Sve navedene mjere podložne su promjenama u skladu s daljnjim smjernicama Nacionalnog stožera civilne zaštite i Svjetske zdravstvene organizacije.